jag tror jag ska ge upp hoppet om att få mina drömmar sann, ingen mening för det kommer dom aldrig att bli.

Jag ligger här i min säng och har en varm kopp te i handen.
ibland önskar jag att man kunde läsa folks tankar,
iaf dina tankar, för jag vet ingenting, jag vet inte hur jag ska bete mig och inte hur jag kan bete mig,
häller,  jag tror du har märkt vad jag vill, nu vill jag veta vad du vill.
hjälp mig nu.!!!

nu sitter jag och pratar med elin i telefonen
vi snackar om lite ditt och datt.
mäst `problem eller vad man säger som behövs
ta tag i från hennes sida.
Trevligt att hon ringer och snackar lite. Tänk om alla kunde
ringa och snacka med än så här på natt kvisten. hade varit ännu trevligare, 
med fler som ringde och snacka lite. 

aa nu ska jag ta óch krypa ner i sängen. hejdåå//felicia♥ 



bilden bjuder jag på. 


bjuder på den med :P fast har snott den av nanna. ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0