När din själ fryser till is är jag trygg, men bara tills den börjar tina igen.

Jag vet inte vad som händer, jag fattar ingenting.
hur svårt ska det vara att visa vad man tycker.

Tog tåget ner du skulle dumpa mig,
bättre på platts än genom telefon, jag visste inte vad som väntade.

varför ska man tänka på någon annan en sig själv ? EGO.


Älskling vänta får jag bara sitta brevid dig.
ingenting jag säger spelar längre någon roll. Letar efter nått att säga som kan förändra allt.

men så kom den där dagen då du slog mig, lät mig förstå att du bedrog mig.

Mycket vatten har runnit men inte  stillat min törst.
och det går in genom samma öra som det kommer ut.
det finns ingen paus knapp på livets videospelare.
det där med kärlek värkar mest vara hokus pokus.

Jag kan inte åter skapa dig med ord men vi hörs inte lika ofta som vi borde.

//felicia♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0