Om tårar var av guld, så skulle jag va miljonär...

Det här är ingen hjältesaga, de är inte legendarist, inte krimenellt men inte häller något laglt.
ingen komedi, men inte helt och hållet tragist, ingen prommenad i parken, eller nån rättsafari
jag både strävar efter detta och vill inte ens ta i den sjukaste resan jag tvingats delta i.

ikv ska jag till lottis. jag och några till, blir nog bradet.
kanske sover över, kanske inte fårse.
tror inte jag kommer orka något annat. ♥

Beklagar sorgen annna-lotta.

nu ska jag iaf äta . blev en  väldigt sen middag idag.
hejdåå//felicia♥






- jag sa till mig själv när jag satt där ensam, - det kan inte bli värre än så här,
men så fort jag tog steget utan för dörren fattade jag att det kunde bli mkt värre
en vad jag trodde. Det jag trodde var värst var bara en tiondel av en miljon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0