Snälla ge mig 2 sekunder innan jag ska gå.

Ikv vet jag inte vad det blir.. kanske ljunga igen.
men moppen är typ trasig så blir ljunga om jag har skjuts.
om inte jag har sjuts så dra jag kanske till torpshammar,
för det är ju inte så långt att gå....
om jag inte orkar blir det till att vara hemma och ta det lungt för en gångs skull......
hatar igentligen att ta det lungt, det är det värsta som finns  ju.
tror folk har fattat det oxå haha

A-lotta - vad gör du?
Felicia  - ingenting,
A-lotta - okej vart är du?
felicia  - hemma.
a-lotta - va? vad är det när du är hemma? och  på en lördag?? :O
felicia - vet inte men det är första och sissta gången iaf.

Hahah jaa så är det.!!

nu ska jag kolla om det finns ngt gott i kylskåpet. hejdåå//Felicia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0