Allt är bara för bra för att vara sant!

Haj måste bara säga att ni får markera rubriken för annars syns den inte, haha måste fixa de.

 Igår blogga elin åt mig som ni såg :P
men nu äre ja!
ja idag ska ja vara på skolan till 2 sedan tar jag och några brudar bussen till stan, för där har vi boka bord
på biteline hha vet inte hur de stavas!! oxå har vi boka bio biljetter!! :) sedan tar vi 12 tåget hem tror jag (Y)
de kommer nog bli en härlig fredag !!

jajja nu ska jag på skolan hejsvejjs!! //Felicia♥

Du♥mig!! 




ps bilderna elin laddu upp igår igga dom är as ful!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: olväär't

dom var inte ful eller :) ♥

2011-03-25 @ 11:47:59
URL: http://ajaja.blogg.se/
Postat av: cassandra

kan du inte ta och visa och skriva lite om dina piercingar? var du gjorde dom och hur ont det gjorde? :)

2011-03-25 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0