alla bitar som faller jämt och sedan byggs upp men varje gång dom faller så försvinner alltid en och för mig saknas det 4 för att man ska vara riktigt hel.

JAG VILL OCKSÅ PÅ RIHANNA!! 


det blev inte stan igår och inte heller bio. 
det blev ånge ist med josse och anna-lotta vi drog och käka på mittis! 

TREVLIGT. sedan tog vi halv 7 tåget hem som inte ens gick haah lotta jävel hade kollat fel på tabellen!! 
så då gav jag och josse ansvaret till lotta så då fick hon fixa skjuts hem åt oss on ringede några och det var en som nappa haha TACK SOM FAN! nä vi kom till fränsta kolla vi innebandy till kl 22.00 sedan skulle vi till häggen och kolla film men vi for hem ist var för trött! Kvällev var bra fick också träffa Kattis, liza och julia! saknat dom så otroligt ♥ idag vet jag inte vad som händer?? fårse! 

Snodde bilden av elin. klothz (hon som fotat den på miiiig) BILDBRIST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0