Alldeles nyss helt själv, visst är jag bra.




lovade lilla elin  att jag skulle göra en dikt om henne så får se hur det går pff. 

Du får mig att le varje gång du är tätt intill även om jag inte vill, 
du får mig att bli galen när jag just blivit bedragen du hjälper mig att läka sår som är så svår.
Du kan få mig att tala ut om sånt som varit akut. Och när vi hittar på galenskaper ja då trivs jag som kungen i ljungen, Vi dinglar och minglar med alla vi kan ja dom kanske tror att vi är pantad, men panta burkar det gör man på konsum och de är inte awesome. MEN DET ÄR DU! 

Så elin här har du din dikt som jag kom på alldeles nyss helt själv! 

( sorry för bilden gullig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0