allting har förändrats men du finns kvar, du var gammal jag var äldre de var så länge sen. Jag har stått utanför din port så många gånger, så många brev så många sånger.


(Gammal bild)

Hjärtan som slår vi står där vi stod och jag minns de som igår första gången du log, som om jag snubblade pladask på marken och bah dog. 

Du var ung jag var yngre när vi sågs första gången, rusade förbi mig snabbt på perongen. Den hjälptlös förälskad obeskrivligt tagen som om jag låg ner på marken å blev slagen. 

Nyss käka frukost. 

Igår var ja och lotta på vagga och åt sedan traskae vi upp till gårn. 
haha trevligt vare där iaf. Sedan vid 10 åkte vi till oskar och chilla där, Sedan åkte vi hem vid 11 haha inte så länge menmen. Och idag ska ja nog bara slappa .! Jo kanske vara med josse ikv fårse hur de blir. 

men nu ska jag klä på mig hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0