Bby har du fallit, fallit ner så kommer jag och räddar dig.rä-rä-räddar dig

Nyss spelat 8-ball med josefin! vem vann joo proffset själv ;) JAG!! 

nu ligger jag här i sängen ocg är nöjd för jag har ju ny städat rum! kan det kännas bättre?! 

sitter och pratar med anna-lotta på facebook  också längtar faktist efter henne har inte träffa hon på ett tag för först var hon sjuk och sedan jag! men imorgon så träffas vi äntligen!

jaja nu ska jag snart käka de blir go mat idag sedan sätter jag mig på 7 tåget till ånge med josefin såklart! 

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lottis

åh, längtar efter dig med hjärtat. Love you ♥

2011-11-20 @ 17:07:50
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0