Det Var som ett annat liv så förbannat fint du var den jag ständigt ville stå brevid du grep mitt hjärta som en poligrip... fan jävla skit jag behöver lite tid.

Skapligt jävla sugen på att se nyaste  TWILIGHT!! ååh har kollat på trailern flereflere gånger!! 
de har kommit ut en till nu! 


Trodde att de skulle bli en slappslapp dag men nej? Tobbe och andre' skulle ha med mig och bada så jag offrade mig väl och ja kan säga att de sög att bada!! 
(som jag redan visste att de skulle göra men lyssna dom ? NEJ) 

aja de funkade ju iaf. 

och nu ligger jag hemma i sängen och josse har visat mig en ny låt som ja nu ÄLSKAR!

TIMBUKTU - kom och håll om mig.

finns på spotify!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0