Du kan bli den jag aldrig glömmer men du kan även bli den som jag har glömt redan i morgon. inte ett minne finns kvar. Eller så är de dig jag kommer minnas när jag ska dö.

Jag går i vinter skor på hösten, är alltid förberädd för storm jag kan tänka tills det knappt finns ngt kvar. Ja har känslor utan uppehåll. Jag har förlorat en tävling men vunnit ett vad. 

När jag träffar gamla vänner har jag ingenting att säga doM. Dom ställer för många frågor och ja jag bidrar inte med nått. Jag kan ångra de lilla jag säger eller dra ett allvarligt skämt. 



Sitter i sängen nu som vanligt när jag inte har ngt att göra kollar facebook trycker på startsidan(knappen) flera gånger för att vänte på ngt nytt som ska hända men de spelar ingen roll hur många gånger jag trycker där. 
För Nä de händer inget nytt. 
sitter även oc h lyssnar på Melissa horn hon är ju bra hon!

Just öppnat två st brev också som är om de där jävla gymnasium valet! 
åhh jobbigt. 

också kommer dom på skolan för att vi ska få info om boberg medans nästan alla sitter och suckar. jag tycker inte de är ngt fel på boberg?? skulle lätt kunna gå där? bara programet jag vill gå finns så. 
fast har inte kommit på vad jag vill gå än haha. men ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0