Fram och tillbaka hit och dit upp och ner tills du inte längre ser. never alone.



Blev ånge idag och umgås med kattis och liza trevligt det älskar er!! slapp åka tåg fick skjuts av tobbe,arvid och edwin ist! tack som fan.

Sedan när vi skulle ta 10 i 10 tåget hem men då skulle ändå tobbe och dom till fränsta så då åkte vi med dom och andré och milling hänka också! fast i epan.

kom till fränsta vi drog till emilie dööötttt!  så vi åkte med ånge grabbsen ett bra tag sedan skjutsa dom hem mig och sedan josse. Det kanske inte lät så kul men tro mig det var det ahah mycket skratt när man sitter med arvid i bak sätet kan jag lova! Hahah tokig han ärrr. 

aja slut med det nu ska jag ta och sova snart är grymmmmmmmt trött! godnatt folket! ♥



Kommentarer
Postat av: liza

jag älskar dig med feffe ♥

2011-11-03 @ 18:13:22
URL: http://liizahallmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0