hemskt att somna när det är kolsvart ute och vakna och kolla ut så är de fortfarande svart.

Kolade nyss på klockan på datorn det står 16.22 blev paff och kolla på mobilen det står likadant ???
vart tog dagen vägen fattar ingenting 
va? vaknade kl halv 12 fika la mig i sängen med datorn och NU kollar jag på klockan vafan? :OOO
kolla ut igenom fönstret det är svart jag vet inte ens hur vädret såg ut idag har det varit sol har det regnat har det varit grått?  ja somna när det var svart ute och jag kollar ut nästa dag så är det fortfarande svart? 
de är en hemsk  känsla nu. POFF så är dagen borta. ????????????????????????? 

Jaa antar att det bara är att vänta på mat nu sedan fixa sig sedan äre häggen! juste lotta skulle komma kl halv 5 hon borde komma snart?. hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0