Jag grinar länge och känslosamt. Men jag kan skratta också kort men jävligt roligt, så säg inte att jag inte skrattar för jag skrattar inte när du är med jag är allvarlig då för att du ska förstå.

Världens sa du? Du kanske mana husets för det var bara jag där.


Solan idag skutade kl 4 och fy fan vad trött jag var i morse  aja nu väntar jag på mamma vi ska fara och uppvakta lilla agnes! som nu är en stor flicka aa den gulligast ungen jag känner till ( efter rasmus). 

Och brorsan var faktist ovanligt snäll idag i don´t kno why? Det var ju snällt iallafall.
han skulle fram på verkstan nu som vanligt!  Ibland önskar man att man fick mer tid med han. 

men nu ska jag ta och kolla facebook sedan fara till fränsta hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0