jag var fast på botten men kämpade upp tills jag nådde ytan och hämtade luft och jag ville ge dig allt, ändå ville du ha mer. även om jag gjorde rätt ja då hittade du fel. även om jag borde sett det så tittade du ner och du log, du var lugn osv......

Inte den nyaste bilden! men bara för att ja har brist på bilder på mig! 
är igentligen så sjukt less på bilden har den som profil bild på facebook okså men de är ju den nyaste på miiig! 

( inte helt 100) 



Nyss kommit hem lutar mig tbx och lyssnar på - de bara e så. För när jag ser dig vill ja va med dig de bara e så.
ganska bara. 

Ska väl inte käka kom ja på ska ju käka på vagga med nanna och lotta idag! sedan blire gårn mys hahaah! 
nä men har faktist inte varit där på länge!

- Spelar ju ingen roll vad jag säger du fintar bara bort mig dom en och annan boll,
som om jag inte har kontroll men de spelar ingen roll äre så du vill, så har jag ingenting att lägga till.



Kommentarer
Postat av: mamma

Det är en superfin bild på dej gumman <3 love you!

2011-11-21 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0