Jag vill göra något riktigt kul utan att det blir en massa strul. Ja har inte vaknat upp till verkligheten än.

Nyss vaknat fattar inte varför ja ska vakna så jädrans tidigt helatiden???

jaja kl 4 tar jag josse,anna-lotta och erica bussen till stan för att kolla på bio In time tror ja att det blir lotta och josse var inne på att se parenol activity 3 (stavning)  man det är inte jag och erica så haj på så vi får se. 
ska käka där också blir ingen fin middag den här gången haha de blir donken! men de är helt okej för mig!! 20 i 12 tåget blire hem inatt men nu ska jag käka frukost! hejdå!  ( igentligen orkar jag inte dra till stan ikväll) 


Nu en bild jag fotade igår kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0