Mina knän var på väg att vikas om du inte stått framför och tagit emot allt jag skrek.



Innan du dömmer mig kan du ju ta på dig mina skor.
Gå samma gator som jag gått.
Bearbeta förlusten av människor jag förlorat.
Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit. Snubbla på alla stenar som jag snubblade på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg  om och om igen som jag gjorde. Efter allt detta kan du döma mig.



Nyss kommit hem ifrån ånge, Var där med josse. Vi slapp åka buss fick skjuts av tobbe och jeppe. 

sedan gick vi på corner  en sväng. Sedan hem till joel.Med nanna, josse och henke och lokka film! sedan vidare till tåget. Hemma nu iaf och ska ta och krypa ner i sängen! är tröööööööööÖÖÖÖÖöööttttttttt! (Somvanligt) 
men jaja godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0