Nu när allt är grönt. va rädd om dom som står dig nära för du kommer behöva dom en dag.





Bilder sedan jag var ute och fotade igår. 

gjorde nyss veckans största misstag!
vaknade när klockan ringde, trodde ja var as sjuk för att ja var torr i  halsen och hade ont i huvudet??
skrev ett sms till fanny att ja inte skulle med till åre på fotbollsavsluning med allt roligt, 


en timme sedanre vaknade jag klev upp och tänkte fanfanfanfan efter jag hade tagit ett glas vatten!!!!!!! 
är inte alls sjuk? 
FAN I HELVETE ångrar mig som F A N! josse sitter nog hemma och ångrar sig hon med för hon är inte heller med.. hon var också "sjuk" fast hon hade faktist ont i halsen. men åhhhhh.!  kommer inte kunna ta nått tåg upp heller för de lär ju kosta onödigt mkt! aja får väl leva med det här som allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0