Som en apelsin full med frukt saft som någon klämmer och pressar ur den allt den har nu är den bara som och obetydlig.

Ligger i sängen än ååh orkar inte kliva upp. 
åt frukost sedan sängen igen kanske ska slå på en film har ändå ingenting vättigt att göra nu. 
fram tills 4 iaf. men då känns det som att ja slösa bort dagen ?? 



Jag har lyckats vila ett tag ifrån det jobbiga, ja jag har nästan glömt allt fast jag vet att det finns här.
jag har gjort det du ville, jag glömer dig mer och mer för varje dag som går. 
men nu måste jag sluta för jag får inte glöma dig helt. 
Ja jag får inte glöma att du är min vän även fast vi aldrig pratar. 
Vem vet det kanske kommer. För jag slutar hoppas efter 1 år det har jag lärt mig med åren. För om hoppet är någonting man bara ska går runt och tro så är det inte hoppet för det är tro. hoppet är när någonting tillslut slår in ungefär som en önskan, och jag menar det händer ju inte ofta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0