Som fiskarna i havet som fåglarna på molnen, Jag kan bara lägga mig och hoppas på att du kommer hem igen.



EN GREJ JAG VILL SPELA FOTBOLL NUNUNUNUNUNUNU!!!!!!!!!!!!!!!

Var hos anna-lotta igår på chill kväll! det var ju lite folk där iaf, Edvin,Wille,Emi,Oliver,joel,chasmo,fanny,arvid,josse och lotta såklart! tror inte jag glömmt någon? joo erik putte och poppe kom ju också! 
aja det var verkligen Chill! skönt ändå! Sedan fick ja trängas med chasmo och josse på ett säte! men kan ju inte säga att det ijte var trångt iaf! tack för skjutsen! sedan när ja kom hem så somna jag! som en prinsessa var sååå trött! men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och klä på mig och allt sedan vet jag inte vad som händer ikv ska bli en rolig lördag har jag bestämmt! För de ha jag inte haft på länge. Hejdå! 



Samma dag som hon fick sin EDWIN! va hon så lycklig men nu efter en månad eller mer så säger hon - Fan ska jag skjuta deg lr! Gå och dö. haha inte lätt att vara lilla edwin nu inte! 

Aja jag älskar dig JOSEFin. ♥

Kommentarer
Postat av: josee

snygg bild... love yooou!

2011-11-12 @ 12:45:10
URL: http://josefiinheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0