vilken färg har själen? vit vit vit vit vit. grå grå grå grå. svart svart svart.??




Du är nog den som jag borde vara hos. Du märker ingenting du behöver någon större, Jag försvinner ibland och alla frågar vad jag tänker på men jag kan inte berätta för man får inte tänka så. 

Få aldrig en tjej att falla om du inte tar emot henne.


" vill bara säga att du har fått mig att känna på ett sätt jag aldrig känt det är du som gör min dag så jävla värd att leva du har fått mig att bli så jävla lycklig, och känna att det finns verkligen något här i världen som betyder så jädra mycket. Du har fått mig att bli glad varenda dag mitt hjärta har slagit ett extra slag varje gång jag haft dig nära." 

det vad mina egna ord. Men det var gammalt. Ingenting mer än bara vänner nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0