Du kan inte bara skita i mig ja blir så jävla tom om du drar. Så jävla rädd.

Nyss vaknat hatar att vakna tidigt. 
idag vet ja inte heller vad som händer, 
ska iaf ta på mig springkläderna nu och ut och springa/gå. 
Behöver tänka ett tag och vänja mig vid tanken med att du kan lämna mig när som hälst...


"om det innebär att du och jag aldrig möter morron dan så vill jag veta att du känner och kännslorna var sanna känner du  detamma, detsamma  detsamma som mig."  
"vill inte vänta mer kan inte vänta mer. " 






Ida Gerling:
Du är en fin och snäll tjej känner inte dig så bra men det är ju lätt att ändra på om man bara vill, :) ♥ 



Kommentarer
Postat av: ida

tack detsamma!

jaa precis :) ♥

2011-10-09 @ 12:23:42
URL: http://idagerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0