Du sa att du inte klarar av att bli sviken, och vet du det gör inte jag heller.

Hemma efter en dag på foto, i stora sundsvall.

vi kom dit kl 10 typ och snacka med han som sköter linjen i 5 min sedan skicka han ut mig och lotta på stan med varsin kamera och sa knäpp lite kort på natuten och på varandra och kom tbx när ni är klar men ni får inte radera någon bild alls! 
fan vad nice, vi näppte massor med kort tror ja knäppte 98 elr nått sedan gick vi tbx och då fick vi lära oss redigera på nått program och skriva ut vilka bilder vi ville som vi hade fotat då, som var lika stort som ett A4 så nu har jag massor med bilder med mig hem!  och imorgon ska vi få vara i en studio och knäppa själv porträtt på varan blir nice haha så får väl flacha till sig lite extra i morhon då ;) 

Nu har jag nyss färga håret på lotta, men nu står hon i duschen så får se om det var rätt färg för henne hoppas det annars måste vi slänga i en till färg i morgon! 

hejdå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0