Från så glad till så ledsen. +++ +++ +++ +++ +++ +++ snabbt.







men nu ska jag iaf ta och lägga mig i sängen och försöka sova blir inte så lätt 
men ja måste ju. 

för om man aldrig hoppar får man aldrig känna fallet. 

Du var rädd från första början men inte jag för jag visste vad jag ville 
så jävla lätt att bli sviken går så jävla snabbt så man fattar det inte själv, förns man står där med tomma händer som ett frågetäcken och undrar vad som har hänt, hur en människa kan ändra sig ifrån dag till dag och aldrig falla tbx på samma platts igen?. 
från första början var det du som var rädd att bli sviken av mig och jag lova att jag aldrig skulle göra något sånt
och det har jag inte gjort heller men nu äre jag som känner mig sviken ist för dig.

ja kanske jobbigt att läsa sånt här skit för er men det bara ploppar upp liksom så då skriver a ner det. 
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0