längtade efter det jag ville ha och nu har det kommit och jag är bara en millimeter ifrån att få det till mitt, bara mitt.

Det är bara du som får mig att känna så här, ingen annan har någonsin varit i närheten av att få mig så här lycklig och jag vill inte att det ska försvinna för det betyder så enormt mycket för mig.♥ 



Tack,tack anna-lotta för det fina inlägget du gjorde, längtade efter en gästbloggning. 
du är en sån fin och snäll vän! älskar dig! ♥ 






Jaa ni såg ju vad jag har gjort idag. 
och i morgon blire ånge på bio tar bussen dirr på morgon dit och kolla bio sedan åer vi hem med 11 bussen tror jag och vidare på ålsta för en teater uppvisning. Funkajudeåh! 
slipper ju skolan en dag iaf. hejdåh! ♥

Kommentarer
Postat av: Lottis

love you to! ♥

2011-10-04 @ 21:21:41
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0