Okej, jag kan erkänna att det känns bättre kanske har jag inte fattat än eller så bara är de så men det jag aldrig kommer erkänna är att jag var bered att offra allt.

det känns bra att du är min vän. 
de gör ont men de är sånt man måste gå igenom för att känna att man lever. 

Kärlek är inte samma sak som kärlek. För kärlek är så mycket mer.

Slutade kl 4 hem städa rummet käkade och nu nerslagen på sängen och bara tänker och funderar på vad jag ska göra. Okej nu ska jag skärpa till mig och sluta deppa för det känar  ingenting till. De är bara något jag har inne i mitt huvud som behöver komma ut, som jag funderar på varje dag.

tror iaf att jag ska ringa elin nu för känner att jag behöver få skratta ett tag sedan när jag kommer hem är jag tbx i det vi kallar "värklighet". 



För jag menar här är jag nu.



Kommentarer
Postat av: myllis

beautiful

2011-10-26 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0