Säg ingenting till någon men jag försöker gå vidare, jag jobbar på det. 2015 sms bara ifrån you.


Sitter och läser gammla sms som får mina tårar att dra igång.
Men förstår ändå ingenting. jaja slut tjatat veeeeet att de är jobbigt. 

Fitta kom precis på att jag har inga pengar på mobilen så vafan kan ju inte smsa elin heller!!!!! 
men om du ser det här snart så ring mig.
Duärdensötastesomfinns!
duärdenfinastejagvet!
duharalltdetdärsomallaönskardig! 
jagdiggardig. Var det så det va? 

måste försöka få tag på elin nu hejdå! :) harebra! 

mitt tur nummer!!! (fotbollströjan)


Kommentarer
Postat av: josee

finns och om du behöver prata ut, hjärtat!

2011-10-25 @ 22:27:04
URL: http://josefiinheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0