Äre nått com jag har gjort fel, eller vill du bara inte prata.

Gounge! du är den bästaste, underbaraste ,snällaste, och allt det där en tjej kan önska sig! 
Och i dina ögon drunknar jag. Du gör min dag!♥♥ 




Aja kom nyss hem från match så det blev ingen dagens outfit! sorry. 
menmen det gick inte så jävla bra på matchen men vi var grym ändå! 
planen var som nå jävla ler pöl! gled runt hit och dit! har aldrig sätt mina match kläder lerigare än så här.
Jag och josse åkte med mickal hem och ist för att han skulle behöva skjutsa hem josse till ljunga och mig till mitt hus så 
hoppa vi av på E14 innan man svänger in till torpshammar, och vänta på josses mamma.
iaf så hade jag glömmt att ta med mig en tröja så fick låna emma´s på hem vägen sedan ville hon ha tbx den så jag fick stå på E14 i bara BH haha i typ 10 min men ändå. haha.
aja nu ska ja kolla facebok hejdåå! ♥ 


Ja vet kanske jobbigt att läsa allt men blev långt nu.



Till dö dagar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0