Den här plattsen är någon annans, jag måste hitta ut.

Nej, detta är inte tid eller plats för trasiga hjärtan
Orsaka detta är slutet på regnbågen



Bye, bye Hollywood Hills jag kommer
saknar dig vart jag än går jag kommer
komma tillbaka till gå dessa gator igen
Bye, bye Hollywood Hills för evigt.

Tack för morgonpromenader på söta solnedgången
Och för den heta natten stunder
För fantasi i min säng
Jag tar en del av dig med mig nu och du kommer inte få tillbaka det
Och en del av mig kommer att stanna här, kan du behålla den för alltid, älskling
Wooaoo ...

Bye, bye Hollywood Hills jag kommer
saknar dig vart jag än går jag kommer
komma tillbaka till gå här gatorna igen
Kom ihåg att vi hade roligt tillsammans.

jag ska
Älskar dig vart jag än går jag kommer
Kom tillbaka så vi kan spela tillsammans
Bye, bye Hollywood Hills för evigt.

Långdistans kärlek fungerar inte
Alla miles i mellan att få ensam
Nej, jag vill inte gå
Jag vill inte gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0