Dö inte för dom du hatar, lev för dom du älskar.

Älskar dig så jävla mkt Josefin hedlund hjortborg, Du vet inte hur mkt du betyder för mig, 
Visst du får göra som du vill du kan skita i mig, du kan göra vad fan du vill 
men det spelar ingen roll vad jag än säger, vad du än säger, så kommer jag alltd älska dig, 
när det var som jobbigast, var det du som höll mig vid liv. Jag hade inte funnits här om inte du stått vid min sida. 
Att du bara har funnits har betytt så mkt. 
Men det kanske är nu du byter ut mig mot någonting bättre som från gammalt till nytt liksom . Men det spela ingen roll för ja byter aldrig ut dig , var och en har sin platts i mitt hjärta. 
Älsklingsgumman! ♥ :) 



inte den nyaste bilden ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0