Du måste komma fram och visa vad du menar med det här.

Vaknade till ljudet av hällande regn
Vinden viska och jag tänker på dig
Och alla tårar man grät,
Och när du behövde mig

Jag målar en bild av svunna tider
När kärleken blev blind och du skulle få mig att se
Jag stirrar en livstid i ögonen
Så att jag visste att du var där för mig
Gång på gång att du var där för mig

Kom ihåg igår - gå hand i hand
Kärleksbrev i sanden - jag minns dig
Genom sömnlösa nätter och varje oändlig dag
Jag skulle vilja höra dig säga - jag minns dig


Du sa jag älskar dig babe, utan ett ljud
Jag sa att jag skulle ge mitt liv för bara en kyss
Jag lever för ditt leende och dö för din kyss


Vi har haft vår del av hårda tider
Men det är priset vi betalade
Och genom allt vi höll det löfte som vi gjorde
Jag svär att du aldrig kommer att bli ensam

Vaknade till ljudet av hällande regn
Spolas bort en dröm om dig
Men inget annat någonsin skulle kunna ta dig bort
För du kommer alltid att vara min dröm. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0