de känns som att jag ligger upp och ner i vattnet och att jag kommer ligga där länge till, kanske ända tills det blir sommar.

har varit hos elin med mamma en sväng och hälsat på, fast det var en snabb sväng för elin skulle bort.
jaja jag fick ju iaf träffa jäntan.

nu har jag suttit ute på altanen och solat och nu är jag less eftersom att jag märker att det bara ploppar upp fler fräknar. Och jag hatar dom mer än allt.

ska äta här hos mammi sedan ska jag hem och duscha så ja slipper göra det i morgon och sedan får ja se hur jag göööör. nu ska ja iaf äta kaka hejdå.

Kommentarer
Postat av: ida

du är inte ensam om att hata fräknar kan jag lova.......

2012-04-22 @ 17:40:01
URL: http://idagerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0