Det är ju själva känslan som är speciell, inte hur man beskriver den för det går inte man måste känna den själv för att förstå.




Måste knäppa nya bilder har ju ingaaaaaa.


Kom hem för ett tag sedan, idag har jag hunnit med ganska så mycket faktist, klev ju upp vid 12 emma skulle till stan så jag sprang aldrig till henne, nej lotta hämtade upp mig här hemma med moppen så vi for till fränsta och mötte upp erica för att käka glass med henne, sedan gick jag till körskolan satt där i en och en halv timme sedan gick jag till verkstan och hjälpte pappa att tvätta lastbilen, och efter det fick jag ett samtal av erica då undrade hon om jag ville käka på mankan med hon och lotta så jag sprang upp till farmor så hon fick skjutsa mig till shell för att få lite mat i magen, sedan skjutsa lotta hem mig på moppen.

Och nu ligger jag här i sängen och väntar på lotta igen för att göra ett tredje besök till fränsta, vi ska grilla vid kyrkan fast inte bara vi, vet inte vilka det blir mer, och förhoppningsvis så har lotta hittat en gitarr så man får lite feeling! jaja nu ska jag klä på mig, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0