Det kanske är som dom andra säger fast jag inte vill erkänna det för mig själv riktigt. Men jag känner det nu att jag är på väg åt samma håll som för nå år sedan. Att fastna för att sedan tvingas glömma.


Det blir samma bild här som på facebook, gillar inte att lägga ut samma på typ alla ställen men nu blir det så för att jag inte har några andra bilder.

Åkte fram till fränsta igår men hann inte vara där så länge förens jag blev upp hämtad igen, drog till stan på birsta träffen, och kom hem vid 2 typ och då ungefär somnade jag.
idag äre söndag, alltså dagen före helvetet och det känns inte så bra. Helgen har gått så jädrans snabbt.
Men det är väl bara att hålla ut antar jag. Ska nog springa till mamma sedan när pappa kommit hem, som ja gör nästan varje söndag och gosa lite med Miller och sedan ska jag lägga mig i soffan för resten av kvällen ska bara njuta av den här dagen.

På tisdag ska jag nog sova hos mit ex, Alltså NANNA för på onsdag ska vi gå på boberg och leka frän. 

Jaja nu ska ja gå och spela wiiii med rasmus så han blir nöjd för idag. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0