Jag kanske har hela min framtid planerad någonstans, men jag kan inte hitta vart, jag hittar ju inte ens vägen till dig.

Nyss kommit hem har vart hos emma och planerat lite med lotta, och det gick ju som det gick.. 

imorgon drar vi iaf till stan vid kl 1 för att shoppa gå på bio och käka, det blir väl bra eller? joofan grymt!
sedan kommer vi hem med tåget vid 10 typ och drar vidare emot min lilla stuga på gården för att lana till fredag morgon! och på fredagskvällen lever vi förhoppningsvis, låter inte så dumt. 

var till farmor idag också så hon fyllde på min plånbok med 500 spänn så nu ska jag shoppa kläder minsann! 
snällt! men nu ska jag gå och fika är bra hungrig nu!. hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0