Jag vet inte riktigt hur man hanterar det här, du måste hjälpa mig.

varit på träning och det gick bra förutom all jävla äckelsnö som har bäddat sig så "fint" på backen nej usch fy fan! 

nu sitter jag här i sängen och har nyss ätit varma ny gjorda bullar och ett kallt glas mjölk, åh döda mig vad gott!
sitter också med en bok jävel i handen, inte vilken bok som hälst nej för det är so boken, har prov i morgon döda mig igen... jaja imorgon äre onsdag och veckan rullar på snabbt fast lite lidande. snart helg juuuu. 

Men nu måste ja ta tag i det här pluggandet som inte riktigt jag känner till så där jätte bra. adjö, godnatt och hejdå.



och här sitter jag med mitt trasiga nattlinne, surläppen framme och bokhelvetet i handen. nu leker livet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0