Jag vill lotsas som att jag inte vet om vad som är rätt och fel för att jag ska kunna göra lite som jag vill, men jag vet för väl att det skär i hjärtan och att några knivhögg i ryggen faktiskt inte är smärtfritt.

Gårdagen var riktigt rolig, inte ett dugg misslyckad konstigt nog. Hahah jädrans mycket skratt och togigheter. 
Jag fick även lära mig en ny dans igår av 3 st grabbar som jag aldrig träffat förr, och det var ju kul. 

menmen nu har jag precis kommit hem ifrån stan, var där med pappa och threse och käkade på bite line och fuck vad gott det vaaaar, sedan åkte vi vidare till hemmakväll och köpte godiiiiis mmhhh! 

och nu är ja dööö trött eftersom att vi somnade kl 5 inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0