jag vill veta att sommaren kan bli svår.

kom hem vid 12 igår natt, efter mycket skratt och epa åkning med bea och elin! Kul att få umgås med dom också istället för bara på fotbollsplanen. Körde villes epa också och det gick fiiint, för jag är så duktig på det ungefär lika duktig som bea haha. 

jaja nu ligger jag i sängen och har nyss ätit frukost, känner att josse har smittat mig ja börjar bli förkyld, snorig och jävlig, ska fara fram och köpa hals tabletter för det känns som att halsen är påväg åt helt fel håll.. 

och vi har vår första fotbolls match i morgon! får ju verkligen inte bli sjuk dååååå. 

ja men nu ska jag klä på mig sedan fara till mamma och gratta lille brorsan som fyller 8 år! grattisgrattis!♥
hejdåå. 





och där är jag i bruuuunt håååååår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0