Mår faktiskt inte alls sådär bra som ja sa, hur mycket jag än önskar så kan man inte springa ifrån alla problem dom kommer ikapp.

Så nu har ja vaknat till liv igen och allt är precis som vanligt.., aa eller? 

jaja, började med att vi var hos jokko var där vet inte hur länge sedan gick vi ner till kyrkan för där satt det lite folk och elda, så vi bosatte oss där tills vi for hem och jag vet inte riktigt när det var, iaf vare en kille som hade med sig gitarren så han satt och spelade där  vid lägerelden medans alla sjöng. Då fick man en stark kännsla av sommar kan jag lova! underbart!. var faktiskt kul igår, även fast jag har haft roligare. 

Men nu ska jag ta och gå till duschen och sedan fråga min snälla broder om han vill skjutsa mig till fränsta för att köpa red bull för jag törstar ihjäl efter det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0