men jag är mest rädd över att förlora kontakten med dig.

Har cyklat med rasmus till topshammar fram och tillbaka, jobbigt men det gick bra.  Nu ska jag snart inta soffläge. 


i sommar kommer allt vara annorlunda, ingenting kommer vara som det verkar, ingenting ska vara som det ska vara, allt ska förändras även det man inte vill förändra. Och man blir ju lite sorgsen om man tänker på att det är sista sommaren med kompisarna, iaf vissa.

Man säger varje år "den här sommaren ska bli den bästa" också slutar det alltid sådär, men den här gången ska det bli  den bästa, ja ska inte slösa bort en minut av sommarlovet mer än när jag sover, ska aldrig sitta på rummet och glo in i en vägg och ångra att jag inte vågade ta steget fram, jag ska aldrig kolla tillbaka på gammla problem, och jag ska inte slösa bort tiden med att tycka synd om mig själv. Ja ska ha så underbart jävla kul!. Tack och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0