Sa att de aldrig skulle häda igen men jag har precis gjort det, jag har precis sett tåget rusa förbi mig och jag hinner inte med fast jag vill så gärna, men denna gång är min plats upptagen det är någon som redan sitter där jag vill sitta.

Vartit i ånge och tränat och de gick bra, tog halv 9 tåget till fränsta och eftersom att tåget inte går hem till mig så måste ja jämt ha skjuts ifrån fränsta men denna gång fick jag gå hem, men med musik i lurarna så gick det faktist bra. 

Och lite sugen jag blev på att tatuera mig nu då, när jag kom hem och både pappa och threse visade att dom hade tatuera sig idag, jaja det kommer innan sommaren. 

Det är lov nu, underbart skönt, hoppas på ett jävligt bra lov den här gången!!. men nu ska ja slå av datorn så godnatt.

Kommentarer
Postat av: elin

vad har dom tatuerat? ;)

2012-04-06 @ 09:59:13
URL: http://eelinkklothz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0