det är inte osynligt och det är klart jag bryr mig.




Vaknade vid 10 idag, gårdagen var inge kul alls ja drog hem kl kvart över 11 och la mig och sov direkt när jag kom hem. tråkig lördag men det var ju iaf kung fredag! 

threse har tagit fram spackel burken och tapeter så nu ska det tapetseras om här igen, faktiskt sköt med förändring lite då och då, liksom förnya allt på nytt igen, de gillar ja.

jag vet inte vad jag ska göra idag , kanske skulle tagit med mig mamma till ånge på en fika det var ju längsedan nu. Eller så skulle ja ha städat rummet och tagit mig en springtur. eller bara njuta av att det är sista dagen innan skolan, men det känns ju meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0