BÖRJA SIMMA ELLER SJUNK, DU VÄLJER SJÄLV FÖR PÅ BOTTEN VILL INGEN VARA.

nu ligger jag här i sängen igen precis som alla andra dagar det här sommarlovet känns det som iaf, allt har gått så jävla snabbt och jag har knappt hunnit lyfta benen. sommarloven blir bara sämre och sämre även fast jag säger samma sak varje år "det här sommarlovet ska bli det bästa någonsin", jag har badat en gång i sommar och förra året bodde jag på stranden. Det finns liksom ingenting att se fram emot längre, allt går i samma spår och det ända som förändras är sommaren för den blir bara dåligare och dåligare. nästan så att man längtar till skolan bara för att få förändring, och kunna leva lite mer för just nu är jag död, ligga i sängen till klockan fyra, det är inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0