ALLA DAGAR I ETT INLÄGG

I torsdags så for jag tobias och johanna till ledde och tim för att dricka några bärts plus lite grogg, var ju ett tag sedan nu! på fredag morgon åkte vi till mig och fira min födelsedag hos pappa och idag har vi följt med johanna åh milling till sundsvall, det slutade med subway! Mmmh sedan har ja och tobias kollat film och bara varit hemma, mysigt! Vi skulle försöka oss på att färga mitt hår med lite blonda slingor men eftersom att tobbe skulle blanda färgen så märkte jag lite senare att han blandat den med shampoot som man ska ha efter hahah så de var bara åh slänga allt men imorgon åker vi och köpet ny!

nyår på måndag och jag har ingen aning om vad vi ska göra! slutar väl bra hoppas jag! Aja läggdax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0