HAR IBGEN BRA RUBRIK

jag sov till klockan 12 imorse medan tobbe var på praktiken så när ja vakna var han hemma igen, de gick super snabb, och det var ju tur!

vi har nästan inte gjort någonting idag, vi skulle fara till stan men han banga satt nu vet jag inte vad vi ska göra, eller jaa han vet nog eftersom han sover som en stock så jag ska väl bara vänta tills han vaknar någon gång! hårt att kliva upp halv 7!

det återstår tre och en halv dag kvar tills julafton, jag är nyfiken som en liten flicka, ja har till och med lyckas lura av mamma en liten julklapp i förväg eftersom ja inte kan hålla mig hihi det var iallafall en navel piercing, riktigt fin! Kommer bild på den någon annan dag!

aja dax att försöka väcka prinsen utan att han blir förbannad på mig hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0