LYCKORUS

tobbe följde med martin till hudik för att hjälpa han att köra flytt lass till sundsvall så jag och johanna har käka på knuten och varit på corner en sväng, nu ligger vi hemma i andre's soffa och spelar tv spel och väntar på våra pojkar!
snart äntligen så äre lov och gud vad underbart skönt de ska bli! umgås med min pojke, och bara mysa på! Ärligt talat, bättre än såhär har jag aldrig mått i hela mitt liv, att man kan älska en person så mycket trodde jag aldrig skulle gå men när jag verkligen är här och känner känslan som sprider sig i hela kroppen varje dag jag slår upp ögonen, den är obeskrivlig ❤


Kommentarer
Postat av: Lottis

dina vänner då? :(

2012-12-18 @ 14:51:33
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0