det börja med att jag var ute en kväll vilse slut och helt galen men du hjälpte mig på benen igen.





Ändrade planer ungefär som vanligt, blir inte stan idag utan vi drar oss emot ånge ist och käkar på thai resturangen där istället, och somvanligt äre lika svårt att få med sig lörra till ånge ja vet inte vad hon har för fel men något konstigt är det. men vi kanske har tur så vi lyckas.

Elin följer också med det blir kul längesedan ja var med henne. nu sitter ja hemma hos mamma och hon ska sjutsa mig fram till tåget antingen klockan 4 eller halv 6 tåget det beror på lotta. jaja nu ska ja kolla facebook hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lottis

men felicia, klart jag hänger med till ångeeee! :)

2012-02-24 @ 14:42:54
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0