du får passa dig som satan för jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

kom hem med bussen för ett tag sedan och då stod maten på bordet så har nyss käka. 

hade nationella idag vi skulle skriva en novell fast man var tvungen och välja ev rubrik av alternativen som fanns, så jag valde " när tiden stannar". också skulle ja skriva om när jag upplevde att de känns som att tiden stannar för mig. De gick bra faktiskt. 

kl sex åker jag till fränsta för att träffa josse och då går vi och solar sedan en sväng på körskolan och sedan hem antar jag. 

imorgon äre fredag skööönt fast jag vet inte vad som händer i helgen och de gillar ja inte, vill ju ha ngt att göra!! 
ja, ja hoppas väl att ja hittar ngt!. de är ju lång helg vä är ju ledig på måndag och tisfag ocksååå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0