En gång i livet.

De blev en skön kväll i stora staden igår kom dit vid 5 och då gick vi på stan ett tag sedan gick vi emot bete line för vi hade bokat bort kl 6 så vi satte oss där och käkade på förfullt, innan vi bedrog oss emot bion, det var meningen att vi skulle se "en gång i pucket" tror ja den hette men vi såg HAMILTON ist för annars hade vi inte hunnit med tåget som gick kvart över 10 hem. 

iaf filmen var GRYM jag älskar den!!!! fast missade lite av slutet för vi var tvungen att springa emot tåget men de är bara att se den igen!

jaa, det blev inte bara jag,josse,micka och lörra utan edvin och oskar följde med dom också   .trevligt.

justeja på vägen hem spillde LOTTA ut popcorna och chipsen i tåget så de var fullt på golvet och vad gör hon sedan jo hon skyndar sig att kliva av tåget i torpshammar!! 

så jag gick till tåg gubben och frågade efter en sop för att min VÄN som smet hade GRISAT ner då sa han att jag var väl uppfostrad! (stolt) för de vet ju inte lotta vad de betyder! 

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Lottis

haha, de var josse som spillde ut också!, men vilken tur att ni är så uppfostrad!!!!!!!!

2012-02-04 @ 10:55:36
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/
Postat av: josse

jag spillde bara lite!! inte hela ..

2012-02-04 @ 13:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0