Jag har inte blivit som dom ännu och det tänker jag inte bli heller!!.

"Om du blivit som dom, som släpper allt de bra dom har för att dom är rädd att de nån gång ska bli dåligt eller dom som har en kärlek som dom släpper för att dom är rädd för att bli sårad.
som förvandlar allt de bra till dåligt och de dåliga förblir dåligt då finns det inte längre någon mening för livet." 


har kollat på dear john igen haha och jag fäller precis lika många tårar som förra gången men jag älskar filmen!

var upp och åt frukost förut men gick och la mig i sängen igen efter att ha kollat på termometern huuuah! 

men jaa jag jobbar på att ta mig upp ur sängen, jag har iaf kommit utanför täcket hahah! 

jaja hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0